رتبه‌بندی نمایندگی‌های بیمه معلم و توسعه بازار در دستور کار

به گزارش خبرگزاری فارس کاوه قاضی در جریان برپایی همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم که با حضور اساتید بین المللی در سالن همایش همایش های صدا و سیما برگزار شد، اعلام کرد: نمایندگان بیمه معلم بر اساس تحقق فروش، وصول مطالبات ،نسبت خسارت ،مدیریت ریسک  و توازن فروش رتبه بندی و درجه بندی خواهند شد.

قاضی گفت: بیمه معلم با این احساس که در بحث شبکه بازاریابی و فروش  آنطور که باید و  شاید پیشرفت نکرده و با توجه به سخنان مدیر عامل که باید این شرکت جزو ۵ شرکت بیمه‌ای برتر کشور باشد، اقدام به برگزاری یک سری برنامه که یکی از آنها همایش مذکور با حضور اساتید و کارشناسان خارجی است کرد که امروز شاهد برپایی آن هستیم.

وی افزود: بیمه معلم برای اینکه جزو ۵ شرکت برتر قرار گیرد از سال گذشته مدیریت توسعه بازاریابی ایجاد کرد تا بتواند شبکه فروش و بازاریابی خود را هرچه بهتر در این بحث فعال و به روز کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم تصریح کرد: بیمه معلم  ساز و کارهایی را تعریف کرده است تا بر اساس آنها، نمایندگان ترغیب شده و به سمت پکیج فروشی گرایش پیدا کنند، صرفا روی یک بیمه نامه خاص متمرکز نشوند و بدین منظور مشوق‌هایی را نیز در نظر گرفته است.

به گفته قاضی یکی از ماموریت های اصلی بیمه معلم‌ طراحی طرح ها و بسته های جدید بیمه ای است که هم برای مشتری و هم برای فروشنده  جذابیت به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/م

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *